Awek hot Ni Cuba Perli Orang Islam??

Dia orang cina, bukan islam.. tapi dia nak dan suka pakai tudung sebab kawan-kawan dia di sekolah ramai org melayu dan pakai tudung.. aku tertarik dengan komen amoi ni "Ni cuma try ok. Nak tunjuk kat perempuan islam luar sana tu. Betapa indahnya bila pakai tudung " - " Simple tu lah remaja islam skg tak boleh nak ikut. Hahahaha

" Subahanallah, semoga dia di berikan hidayah oleh Allah untuk terima islam sepenuhnya. sama-sama kita doakan.  Kalau aku orang perempuan Islam tak kiralah siapapun yang tak bertudung yang ada hati dan perasaan sudah tentulah pedih dan terkesan dengan status amoi cina bernama Yun ini.

Kita harus memandang dari sudut positif dari apa yang cuba disampaikan oleh Yun ini. Dia sebenarnya takdelah perli, cuma ia hanya suatu persoalan mudah bagi orang Islam yang susah sangat nak menutup aurat di bahagian kepala.


Terpulang kepada kalian untuk mentafsirkan niat sebenar yun ini, Ada juga beberapa page di FB yang mengkritik status Yun ini yaang mereka tafsirkan sebagai satu cubaan untuk menghina Islam. Wallahualam..

Sempena Syawal yang bakal menjelma ini apa kata bagi yang belum berhijab ini cuba ambik sinar syawal ini sebagai titik tranformasi kepada diri masing masing, mudah mudahan ditetapkan Iman oleh Allah.4 hari sahaja lagi ramadhan akan meninggalkan kita.
Sayu sungguh rasa hati,,

Ini wajah sebenar Yun di FANPAGE yang baru sahaja dibuat.